Situació del mercat
La transformació digital ha suposat un clar avenç en la gestió de la salut fent-la evolucionar cap a una sanitat més proactiva, intel·ligent i col·laborativa.
L'aplicació de les noves tecnologies digitals en la prestació dels serveis sanitaris reforça la importància de comptar amb una infraestructura de xarxa sòlida i altament securitzada que constitueixi la base per a garantir processos més eficients i resilients.
Situación del mercado
Reptes del sector
Garantir la seguretat i integritat de les dades
La confidencialitat dels sanitaris, el creixent nombre de dispositius mèdics i usuaris que es connecten als recursos de la xarxa, situen a l'entorn sanitari en un dels principals objectius de ciberatacs.
Optimitzar l'experiència assistencial del pacient
La creació d'un entorn modern orientat al pacient requereix d'eines de col·laboració àgils, integrades i segures que garanteixin una atenció de qualitat en qualsevol moment i lloc. Diferenciar-se requereix d'experiències immersives que millorin la capacitat de resposta i personalitzin al màxim l'atenció.
Millorar l'atenció al client
Les organitzacions sanitàries han de poder administrar i atendre les interaccions amb els clients d'una manera simple i efectiu.
Fomentar l'eficiència del personal sanitari
L'expansió de la mobilitat ha suposat un replantejament en la prestació dels serveis sanitaris. El desafiament es centra en proporcionar tant en entorns físics com remots, un accés àgil, segur i ininterromput a les aplicacions i les dades mèdiques. L'objectiu: Una presa de decisions més ràpida i eficient.
Optimitzar la gestió de centres i empleats
El gran volum d'empleats, la diversitat de torns i centres distribuïts que caracteritza al sector sanitari, suposa un repte per a la correcta administració i gestió d'horaris. Cal fomentar eines que facilitin i automatitzin aquesta gestió.
Referències del sector
Casos d'èxit
Solucions
Comptar amb una arquitectura de seguretat sòlida garanteix visibilitat i control des del endpoint al núvol.
Les eines de comunicació i col·laboració proporcionen una experiència d’ús al pacient pròxima, personalitzada i en temps real.
El desplegament de contact centers permet oferir suport a través de múltiples canals de comunicació oferint un autoservei més intel·ligent a través d’eines predictives.
Les solucions d’infraestructura d’última generació permeten crear xarxes mes potents i intel·ligents millorant l’eficiència dels centres sanitaris.
Els sistemes de control horari afavoreixen una gestió optima i unificada de fitxatges millorant la identificació i seguretat dels usuaris.