Institut Guttmann abraça les comunicacions unificades en la seva organització

CAS D'ÈXIT

INSTITUT GUTTMANN

’Institut Guttmann és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu principal promoure, impulsar i aconseguir la rehabilitació integral de les persones afectades per una lesió medul·lar, un dany cerebral adquirit o una altra discapacitat d’origen neurològic, desenvolupar la recerca i la docència en aquest àmbit de la neurociència, i prestar-los el suport i els serveis més convenients per assolir una reinserció social satisfactòria; i alhora contribuir al ple reconeixement dels seus drets i a una efectiva equiparació d’oportunitats.

Amb seu a Badalona, porta des de 1965 exercint la seva activitat.

El repte

Institut Guttmann disposava d’un sistema de telefonia analògica. Conscient de les necessitats diàries de mobilitat del seu personal a més de la modernització de les seves eines de treball, decideix implantar una tecnologia de comunicacions unificades, amb l’objectiu de simplificar la gestió en les seves comunicacions i millorar el servei ofert als seus pacients a través d’una major mobilitat del seu personal, tant al centre hospitalari com en remot.

“A l’Institut Guttmann tenim una llarga trajectòria oferint una atenció propera als nostres pacients servei, és per això que busquem la millora contínua en els nostres processos.” “La migració de part de la nostra telefonia analògica a telefonia IP ens ha permès obtenir una gestió centralitzada de les nostres comunicacions a més de la possibilitat d’augmentar la mobilitat del nostre personal i per millorar l’experiència d’usuari dels nostres pacients ”

Roger Marsal
Responsable Serveis Informatics a l’ Institut Guttmann

La solució

L’Institut Guttmann es va posar en contacte amb INSTEL S.L, integrador de solucions en telecomunicacions per recomanació pel que fa a especialistes en el desenvolupament d’aquest tipus de migracions.
Després d’un estudi detallat de les necessitats, Instel va proposar a Institut Guttmann una cohabitació del seu actual telefonia analògica amb telefonia IP que li permetés integrar les comunicacions de la companyia i alhora col·laborar en temps real des de qualsevol lloc i dispositiu mitjançant una comunicació segura i fiable.

Per a l’establiment de la solució en comunicacions unificades, es va optar pel proveïdor líder mundial en solucions de comunicació i col·laboració: Avaya. Innovació i qualitat són al core de la companyia, que fa que la presència sigui contínua com a líder en el quadrant màgic de Gartner.

Per realitzar la migració parcial d’analògic a IP unificant els diferents sistemes, es va optar per la implantació d’ IP Office Server Edition + Voicemail Pro. La institució va optar per una solució inicial de 15 llicències Avaya Power User, ampliant-les a 25 després d’un període d’ús satisfactori per als diferents departaments implicats. La implantació d’aquesta proposta els va permetre partir d’una posició avantatjosa a l’hora de mantenir part de la seva activitat administrativa a distància durant les setmanes més dures de l’COVID 19, al disposar d’una plataforma de treball col·laborativa plenament adaptada.

La realització d’aquest projecte per part de INSTEL ha contribuït que Institut Guttmann pugui millorar l’atenció al pacient i optimitzar els seus processos de treball, mitjançant una eina col·laborativa, segura i escalable en el temps.

Beneficis

Departament Financer
  • Rendibilització de la inversió.Inversión en una solución de durabilidad demostrada.
  • Reducció de les despeses operatives. Estalvi de costos en comunicacions amb el canvi de línies convencionals per línies SIP-Trunk
Departament IT / Seguretat
  • Cohabitació de solució analógica y solució IP.
  • Escalabilitat Solució escalable: creix amb l’adquisició de llicències segons les necessitats de la institució.
  • Seguretat de l’informació. Comunicacions altament segures: protecció de línies troncals, xifrat de connexions remotes, protecció davant intrusions
Departament Comercial / Marketing
  • Adaptabilitat Adaptació a la realitat de treball en remot derivada de la situació COVID-19
  • ObertIntegració amb els dispositius mòbils d’empleats
  • Comunicació personalitzada i de valor afegit: Millora en l’atenció dels pacients
  • Millora de l’efectivitat de la gestió comercial gràcies a les funcions de mobilitat.

Partner Tecnològic

Posted in Casos d’èxit