Situació del mercat
L'acceleració digital ha modificat la manera en què l'usuari es relaciona i interactua amb el seu entorn a través de les noves tecnologies potenciat per l’auge del e-commerce. El sector es troba davant un consumidor cada vegada més exigent que demanda una experiència de compra immediata, accessible i transparent.
Per a donar resposta a aquestes noves demandes i fer front a l'alta competitivitat del sector, les empreses logístiques s'estan adaptant amb processos innovadors, flexibles que potencien la inversió en solucions TIC.
Reptes del sector
Optimitzar la gestió i seguretat operativa
Millorar el rendiment i la seguretat continuen sent reptes per al sector logístic. Un monitoratge eficient de béns, instal·lacions i processos ajuda a avançar cap a una logística més transparent, segura i intel·ligent.
Millorar la visibilitat d'última milla
L'última milla representa l'etapa més costosa i més crítica. Disposar d'eines que proporcionin visibilitat i monitoratge dels processos logístics de lliurament de productes, ajuda a millorar la satisfacció dels clients i protegeix les empreses de reclams falsos i pèrdues econòmiques.
Dotar de transparència i agilitat a la cadena de subministrament
La cadena logística s'ha tornat cada vegada més fragmentada. Garantir un flux constant de comunicació amb empleats, proveïdors i clients és fonamental per a assegurar l'èxit de les operacions logístiques.
Potenciar l'eficiència d'empleats
Evolucionar cap a fluxos de treball automatitzats ajuda a optimitzar els processos fent-los més simples, eficients i transparents.
Garantir la seguretat de dispositius
Per a generar una àrea de treball digital intel·ligent ha d'existir una gestió adequada de la seguretat que afavoreixi la mobilitat, redueixi costos ajudant a transformar l'entorn de TI.
Afavorir processos de picking més eficients
Una gestió dels processos de picking i magatzematge ràpid, eficient i amb uns costos operatius controlats representa un clar avantatge competitiu. El sector ha d'evolucionar cap a magatzems intel·ligents, automatitzats i connectats.
Referències del sector
Casos d'èxit
Solucions
L’aplicació d’analítiques basades en IA ajuda a administrar l’accés de vehicles, la lectura de matrícules i el control efectiu dels actius amb l’ús de respostes automatitzades.
Els contact center i les eines de comunicacions unificades proporcionen interaccions omnicanal, ràpides, senzilles i segures.
Les eines de registre de la jornada d’empleats en mobilitat, la visualització en temps real de l’estat dels treballadors.
La gestió unificada de dispositius, possibilita la mobilitat d’empleats mitjançant un accés segur i flexible a dispositius i aplicacions.
Disposar d’una xarxa wifi estable, de confiança i d’alta disponibilitat garanteix una gestió òptima dels processos operatius de magatzem.