Oferim una gestió adaptable del temps efectiu de treball i les pauses, per a empleats i col·laboradors externs
Obtingues una gestió eficaç d'horaris que millorin la productivitat
Davant d’entorns de treball distribuïts és clau disposar d'eines que permetin una gestió optimitzada dels recursos humans garantint la privacitat i integritat de les dades.
Les solucions de gestió de presència són a més un aliat en la millora de la productivitat i l'acompliment a través de l'automatització, el registre i l'anàlisi.
Implementem sistemes de control horari que fomentin una òptima gestió de la presència, les incidències, oferint una traçabilitat que ajudi a una presa de decisions més eficaç. Un sistema que permet escalar de manera homogènia, senzilla i sense costos ocults en el llicenciament. Adaptat i flexible per a la integració amb altres subsistemes de gestió existents en l'organització.
Equips de lectura
Proporcionem una àmplia gamma de dispositius electrònics de paret i dispositius integrables en altres sistemes electromecànics com a torns, passadissos de pas.
Software de gestió
Solucions software multiempresa i multicentre per a la gestió d'usuaris, grups d'usuaris i mitjans d'identificació. Genera informes personalitzats i gestiona horaris i calendaris laborables de presència (assistència, baixes, incidències, convenis, vacances
Tecnologies d'identificació
Facilitem la identificació multi mitjà amb Targetes RFID, Biometria facial, dactilar, mòbil, portal web, APP i registre des de tauleta.
Beneficis
Millora de la gestió. A través d'una administració centralitzada.
Optimització de temps en RRHH. A través de l'automatització.
Increment de la productivitat. Mitjançant informes i anàlisis de rendiment.
Integració. Versàtil en la integració amb altres subsistemes.