Empresa del sector sanitari privat del maresme implanta la gestió horària en els seus centres mèdics

CAS D'ÈXIT

EMPRESA SANITÀRIA DEL MARESME

Empresa sanitària privada referent al Maresme amb més de 30 anys d'especialització en el sector, 150 empleats i centres mèdics distribuïts per Catalunya.

El repte

Destacada empresa del sector sanitari privat del maresme necessitava implantar un sistema automatitzat per al control horari dels seus treballadors i integrable per a tots els seus centres mèdics.
Amb una plantilla superior als 150 empleats, l’ús d’un procés manual per a la gestió de la plantilla, implicava una alta inversió de temps i esforços per al departament de Recursos Humans

“Ara comptem amb una eina de control horari que ens permet una gestió àgil dels empleats en les diferents seus. L’adaptació ha estat molt ràpida i ha facilitat enormement la labor per al departament de RRHH.”

Responsable IT
Empresa sanitaria del maresme

La solució

Després d’una anàlisi detallada de les seves necessitats, Instel va dissenyar una proposta d’arquitectura IP basada en un sistema de control horari i software de control de presència mitjançant marcatge per biometria i RFID.

Amb l’objectiu de proporcionar una solució professional, escalable, multicentre i integrable amb altres sistemes de RH, ERP de tercers, es va optar per la solució de presència de Intemo Technologies, fabricant nacional referent en solucions d’accés i gestió horària.

Elements implantats:

Move Manager permet:

  • La gestió horària muticentre i multiempres.
  • La gestió d’horaris i calendaris laborables i agendes d’usuaris, per grups, per centres i àrees.
  • El control d’assistència, baixes, incidències, convenis, vacances.
  • La generació d’informes personalitzats i a mesura de les necessitats de l’empresa. Visualització de manera gràfica de diversitat d’elements com sobre l’absència mitjana per centre, els ràtios de treball per departament, categoria o secció

    Instel com a empresa de serveis, hem ofert un acompanyament en totes les fases del projecte. Des de la fase de consultoria i enginyeria, la instal·lació i configuració de dispositius i software, així com la formació sobre ús i funcionalitats una vegada implantat el sistema de gestió de presència.

    Beneficis

    Corporació
    • Optimització i unificació en la gestió dels fitxatges dels diferents centres mèdics
    • Millora en la identificació, la seguretat i el control dels empleats
    Departament RRHH
    • Optimització d’esforços i temps per a RRHH mitjançant l’automatització de processos.
    • Major fiabilitat de la informació eliminant els errors humans derivats d’un registre manual.
    • Major control de la productivitat dels empleats.
    • Unificació de requeriments legals en una única plataforma.
    Departament IT
    • Fàcil integració i escalabilitat. Permet incrementar de manera simple i àgil el volum de dispositius en funció de les necessitats de l’empresa.
    • Simplicitat en la integració amb altres subsistemes de l’organització (RRHH, AD y ERP’s de tercers)

    Partner Tecnològic

    Posted in Casos d’èxit