Tens una consulta?
Gestió d’espais
Gestionem i optimitzem l'ús d'espais, facilitant l'assignació automàtica o la reserva per part de l'usuari
Optimitza la gestió de sales de reunions, aules i altres espais compartits de manera simple i automatitzada
Els entorns de treball són dinàmics, flexibles, mòbils i requereixen d'eines que s'adaptin a aquesta nova realitat.
Una gestió eficient dels espais de treball i de col·laboració permet a les empreses maximitzar la productivitat dels seus empleats en agilitzar i facilitar el procés de reserva i ocupació.
Com t'ajudem
T'ajudem a gestionar els recursos compartits de la teva organització d'una manera simple, àgil i intel·ligent. Una solució multicentre i multiempresa per a la reserva d'espais i la sol·licitud de serveis, integrable amb Active Directory, MS Exchange, Outlook.
Sotware de gestió
Solució software per a la gestió d'espais (Sales, places de pàrquing, armaris) i altres serveis corporatius (Reserva de torns de menjador, reserva i obertura de taquilles i bústies).
Genera reserves, detecta bloquejos i allibera automàticament sales reservades i no ocupades. Realitza assignació automàtica d'usuaris per a la reserva, gestionant permisos per grups d'usuaris.
Envia emails de recordatori i genera informes i estadístiques d'ocupació.
Beneficis
- Millora de la productivitat. Mitjançant de l'automatització.
- Simplicitat. A través d'una interfície senzilla i intuïtiva.
- Fomenta processos més eficients. Facilita la cerca per disponibilitat, per centre, per capacitat, per recursos disponibles.
- Millora l'experiència d'usuari. Assignacions automàtiques, enviament de correus electrònics de recordatori.
- Integració amb eines de col·laboració. Integrable amb altres subsistemes de l'organització.