Gestió d’espais

Gestionem i optimitzem l'ús d'espais, facilitant l'assignació automàtica o la reserva per part de l'usuari

Optimitza la gestió de sales de reunions, aules i altres espais compartits de manera simple i automatitzada

Els entorns de treball són dinàmics, flexibles, mòbils i requereixen d'eines que s'adaptin a aquesta nova realitat.

Una gestió eficient dels espais de treball i de col·laboració permet a les empreses maximitzar la productivitat dels seus empleats en agilitzar i facilitar el procés de reserva i ocupació.

Com t'ajudem

T'ajudem a gestionar els recursos compartits de la teva organització d'una manera simple, àgil i intel·ligent. Una solució multicentre i multiempresa per a la reserva d'espais i la sol·licitud de serveis, integrable amb Active Directory, MS Exchange, Outlook.

Equips de lectura

Un mateix dispositiu per a reserves i control d'accessos amb identificació dels usuaris per codi, targeta i/o empremta. Permet realitzar reserves, alliberar sales i sol·licitar serveis des del propi dispositiu.

Tecnologies d'identificació

Facilitem la identificació multi mitjà amb Targetes RFID, Biometria facial, dactilar, mòbil (QR, NFC, App), Tiquets, Etiquetes amb QR’s.

Sotware de gestió

Solució software per a la gestió d'espais (Sales, places de pàrquing, armaris) i altres serveis corporatius (Reserva de torns de menjador, reserva i obertura de taquilles i bústies).

Genera reserves, detecta bloquejos i allibera automàticament sales reservades i no ocupades. Realitza assignació automàtica d'usuaris per a la reserva, gestionant permisos per grups d'usuaris.

Envia emails de recordatori i genera informes i estadístiques d'ocupació.

Beneficis

  • Millora de la productivitat. Mitjançant de l'automatització.
  • Simplicitat. A través d'una interfície senzilla i intuïtiva.
  • Fomenta processos més eficients. Facilita la cerca per disponibilitat, per centre, per capacitat, per recursos disponibles.
  • Millora l'experiència d'usuari. Assignacions automàtiques, enviament de correus electrònics de recordatori.
  • Integració amb eines de col·laboració. Integrable amb altres subsistemes de l'organització.

Caso de éxito

Fabricants

Altres solucions de control d'accés i presència

Gestió d’espais

Optimitza la gestió de sales de reunions, aules i altres espais compartits de manera simple i automatitzada.

Gestió de visites

Gestiona de manera senzilla i intuïtiva el control de visites en la teva organització.

Marcatge corporatiu

Obtingues una gestió eficaç d'horaris que millori la productivitat.

Control d’accés físic

Garanteix una identificació i accés àgil i segur.