Col·laboració i relació amb el client

Millorem l'experiència del client afavorint una comunicació àgil i sense barreres

Construeix interaccions efectives i personalitzades amb els teus clients

Oferir una experiència completa i positiva als clients té un reflex directe en els resultats comercials.

Per això, les empreses han de comptar amb eines que les ajudin a gestionar i fer seguiment dels recorreguts del client, les interaccions d'empleats amb clients, així com qualsevol altra comunicació entrant o sortint que s'efectuï tant a través de canals de comunicació de veu com digitals.

Com t'ajudem

Et dotem de les eines adequades per a posar al client en el focus de la teva estratègia, gestionant i monitorant els fluxos de comunicació en temps real. T'ajudem a impulsar interaccions més àgils i efectives que permetin transformar l'experiència d'empleats i clients.

Solucions de Contact Center

Implementem solucions de contact center multicanal i multiseu, escalables, segures i que proporcionen una anàlisi en profunditat de tot el recorregut amb el client: Gestió d'agents, informes en temps real i històrics, eines gràfiques per a crear fluxos de contactes.

Distribució automàtica de trucades

Mitjançant el sistema distribuïdor de trucades automàtic (ACD) podràs processar i distribuir trucades entrants, sortints i internes a grups d'extensions. El software respon automàticament les trucades i les enruta a un agent específic.

Workforce Optimization

T'ajudem a transformar el engagement amb el client amb eines d'intel·ligència per al centre de contacte. Una plataforma que unifica, administra i reporta de forma centralitzada l'enregistrament de contactes, monitoratge de qualitat, elearning, la gestió de la força laboral, l'anàlisi i comentaris dels clients.

Call Reporting

Et proporcionem una eina que permet veure i generar informes de trucades i monitorar als agents en temps real.

Beneficis

  • Potència la omnicanalitat. Mitjançant la gestió de canals de veu i multimèdia.
  • Augment de la col·laboració. Mitjançant l'alineació de processos i recursos.
  • Major productivitat dels agents. Gràcies a anàlisis de rendiment i informes.
  • Fomenta el engagement. A través de la intel·ligència aplicada a les interaccions amb el client.
  • Millora l'eficiència empresarial. A través del monitoratge en temps real.

Caso de éxito

Fabricants

Altres solucions en comunicacions corporatives

Multimèdia

Impulsa la interactivitat i maximitza l'impacte de les teves comunicacions

Videoconferència

Fomenta reunions fluides i immersives.

Comunicacions unificades

Crea experiències de comunicació intel·ligents.

Col·laboració i relació amb el client

Construeix interaccions efectives i personalitzades amb els teus clients.

Telefonia IP

Garanteix una comunicació eficient i de qualitat.