Tens una consulta?
Col·laboració i relació amb el client
Millorem l'experiència del client afavorint una comunicació àgil i sense barreres
Construeix interaccions efectives i personalitzades amb els teus clients
Oferir una experiència completa i positiva als clients té un reflex directe en els resultats comercials.
Per això, les empreses han de comptar amb eines que les ajudin a gestionar i fer seguiment dels recorreguts del client, les interaccions d'empleats amb clients, així com qualsevol altra comunicació entrant o sortint que s'efectuï tant a través de canals de comunicació de veu com digitals.
Com t'ajudem
Et dotem de les eines adequades per a posar al client en el focus de la teva estratègia, gestionant i monitorant els fluxos de comunicació en temps real. T'ajudem a impulsar interaccions més àgils i efectives que permetin transformar l'experiència d'empleats i clients.
Workforce Optimization
T'ajudem a transformar el engagement amb el client amb eines d'intel·ligència per al centre de contacte. Una plataforma que unifica, administra i reporta de forma centralitzada l'enregistrament de contactes, monitoratge de qualitat, elearning, la gestió de la força laboral, l'anàlisi i comentaris dels clients.
Beneficis
- Potència la omnicanalitat. Mitjançant la gestió de canals de veu i multimèdia.
- Augment de la col·laboració. Mitjançant l'alineació de processos i recursos.
- Major productivitat dels agents. Gràcies a anàlisis de rendiment i informes.
- Fomenta el engagement. A través de la intel·ligència aplicada a les interaccions amb el client.
- Millora l'eficiència empresarial. A través del monitoratge en temps real.