Situació del mercat
La transformació digital situa al turista en el centre de qualsevol estratègia empresarial. El sector es troba enfront d'un client hiperconnectat i exigent que demanda una experiència d'alt valor.
Amb l'objectiu de complir aquestes expectatives digitals i fer front a una gestió més eficient, competitiva i resilient del negoci, el sector turístic ha d'invertir en automatitzar processos i millorar l'experiència de l'usuari.
Reptes del sector
Digitalitzar l'experiència del client
Generar experiències de compra omnicanal ha d'estar en el centre de l'estratègia del sector. La digitalització s'ha de posar de manifest en el sector oferint experiències úniques als clients que afavoreixin la seva fidelització i impulsin el consum.
Agilitzar el registre de visitants
Oferir una experiència única en destí ha d'iniciar-se des de l'entrada del client en l'establiment. S'han d'afavorir solucions que accelerin i simplifiquin els processos d'entrada estalviant temps i millorant la comoditat per a l'usuari.
Fomentar decisions basades en dades
Analitzar i detectar patrons en el comportament dels clients en destí permet prendre decisions més intel·ligents basades en dades que ajuden a millorar els processos interns en el sector i afavoreixen la millorar de les experiències futures dels visitants.
Garantir una connectivitat fluida i segura
Una connectivitat àgil, segura i de qualitat és un element essencial i determinant durant l'estada del client. Fer més enriquidores les experiències dels hostes ha de basar-se també en la implementació de xarxes més sòlides i intel·ligents.
Millora l'atenció a clients
Brindar una comunicació personalitzada i sense fissures és fonamental en el sector turístic. Han de potenciar-se eines que afavoreixin interaccions senzilles i completament integrades a través de qualsevol canal.
Facilitar la gestió de torns i empleats
La diversitat de torns de treball i el gran volum d'empleats que mou el sector turístic requereix d'eines que automatitzin i simplifiquin la seva gestió.
Referències del sector
Casos d'èxit
Solucions
Les solucions de pagament biomètric en destí fomenten experiències de compra úniques i personalitzades.
Els tòtems interactius de registre de visitants permeten un procés complet de registre i sortida de clients.
Les eines d’anàlisis de comportament i assistència contextual afavoreixen una presa de decisions més intel·ligent i milloren l’experiència d’usuari.
Fomentar xarxes inalàmbriques d’alt rendiment amb gestió centralitzada permet prestar serveis amb major rapidesa i a oferir millors experiències als hostes.
Implementar eines col·laboratives proporciona interaccions omnicanal, ràpides, senzilles i segures.
Els sistemes de control horari afavoreixen una gestió optima i unificada de fitxatges millorant la identificació i seguretat dels usuaris.