Busques una solució per a gestionar de manera àgil i simple els accessos, les visites, els horaris i la reserva d’espais?

Amb l’objectiu d’ajudar les organitzacions a ser més segures, còmodes i sostenibles, presentem de la mà de INTEMO TECHNOLOGIES, fabricant líder en solucions d’identificació i gestió intel·ligent, la nova gamma de dispositius per a la gestió d’accessos, presència, visites i espais.

La nova gamma Next està desenvolupada cuidant especialment el seu disseny per a integrar-se en qualsevol tipus d’arquitectura, ofereix un menú de funcionalitats més accessible i ràpid i incorpora l’alimentació per POE en tots els seus dispositius.

NextAccess: Dispositius electrònics amb pantalla tàctil per a control d'accessos

La gamma NextAccess incorpora solucions per als fluxos de demanda variable en els permisos d'accés, i aporta una gestió homogènia i centralitzada en edificis que requereixin facilitat d'integració i escalabilitat.

  • Pantalla tàctil interactiva de 3,5”
  • Personalització amb la Identitat corporativa
  • Interfície de navegació intuïtiva i fàcil d'usar
  • Lector QR i/o sensor biomètric òptic
  • Relé intern per a activació d'elements externs
  • Entrada opto aïllada per a detecció de senyals

NextIDPass: Dispositius per a la gestió de l'accés corporatiu i de visites

La gamma NextIDPass està format per dispositius per a una gestió eficaç de l'accés corporatiu i de visites. S'integren amb qualsevol impediment de pas del mercat.

NextPress: Dispositius multiaplicació de registre horari i gestió de temps de treball per a empleats i col·laboradors

La gamma NextPress consta de dispositius multifunció d'última generació, evolucionant la grandària de la seva pantalla tàctil de 5,7” a 7” i incorporant una CPU més ràpida que creix dels 400 Mhz a 1 Ghz.

  • Pantalla tàctil interactiva de 7”
  • Personalització amb la Identitat corporativa
  • Interfície de navegació intuïtiva i fàcil d'usar
  • Lector RFID, PIN i/o empremta dactilar
  • Dos relés interns per a activació d'elements externs
  • Dues entrades opto aïllades per a detecció de senyals

RoomManager: Dispositius per a la reserva d'espais

RoomManager permet programar i reservar l'ús d'un espai en particular: sales, auditoris, taquilles…
Una solució multiempresa i multicentre amb opcions de reserva en línia, mitjançant app, web o panell físic.

  • Reserves i sol·licitud de serveis sobre el mateix dispositiu i en temps real
  • Detecció automàtica de bloquejos de sales, reserves sense ocupació
  • Identificació d'usuaris per codi, targeta i/o empremta
  • Facilitats de cerca avançades per disponibilitat, per centre, per capacitat, per recursos disponibles
Si estàs buscant implementar una solució integral i eficient per a la gestió d’accessos, presència, visites i/o reserva d’espais, a INSTEL t’ajudem a abordar els teus desafiaments. Som aquí per a respondre a totes les teves preguntes, brindar-te assessorament personalitzat i ajudar-te a trobar la solució que millor s’adapti a les teves necessitats. Parlem?

Contacta amb el nostre equip comercial

Posted in Artícles