L’experiència mòbil s’ha convertit en un element clau en la estrategía de màrqueting per a moltes companyies. El vídeo mòbil, els serveis de geolocalizació, la publicitat a través de dispositius són, a dia d’avui, imprescindibles pels marketers.
Entre ells, la geolocalizació ha fet un pas de gegant per apropar al consumidor als establiments/zones comercials però i una vegada dins? Saps com retenir-los? O com millorar la seva experiència de compra d’una manera diferencial? I si poguessis interactuar amb ells?
Imagina una solució de mobile màrqueting basada en geolocalizació que et permeti:
- Oferir wifi gratuït als consumidors que entren en el local
- Guiar als teus clients dins de l’establiment/zona comercial mitjançant sistemes de localització
- Retenir als teus clients més temps en l’establiment mitjançant una experiència de compra personalitzada i guiada
- Segmentar al teu públic objectiu: Obtenint informació detallada de preferències, gustos, perfil sociodemogràfic
- Oferir promocions personalitzades segons les seves preferències i basades en la localització
- Ser el seu aliat en les decisions de compra: Proporciona incentius per menjar, comprar i relaxar-se en la pròpia localització
Aquestes funcionalitats són part de “Mobile Engagement” la solució mòbil interactiva i personalitzada basada en wifi i serveis de localització d’ Aruba Networks, proveïdor capdavanter a nivell mundial en solucions de mobilitat i connectivitat.
A qui es dirigeix?
Locals comercials, centres comercials, grans superfícies, zones d’oci, estadis, aeroports, hotels, hospitals, etc.
Descobreix la potencialitat de “Mobile Engagement” en el següent video:
Veure vídeo “Mobile Engagement”
Vols conèixer més sobre “Mobile Engagement”?
Contacta amb INSTEL, som el partner de referència d’ARUBA NETWORKS a Espanya, premiat com a millor Partner Nacional 2014.