Una gestió d’accessos intel·ligent ha de proporcionar els més alts estàndards de seguretat, eficiència i flexibilitat. Però quan a més ens trobem davant entorns amb una alta afluència d’usuaris, com casinos, clubs esportius, fires, sales de concerts, museus, la solució d’accessos ha d’oferir unes altes prestacions tant en la freqüència de pas com en la gestió i validació de les dades recollides.

Gestió efectiva de fluxos de visitants

Una freqüència de pas àgil marcarà la diferència entre una gestió de cues ràpida i eficient o la generació d’un caos organitzatiu en la gestió d’usuaris. Una afectació directa tant pel negoci com per a l’usuari final, que repercutirà en l’experiència d’ús per al client i en la seva capacitat de prescripció i repetició.

Matching d’usuaris àgil i segur

Alhora, la gestió de dades ha de proporcionar un procés de matching de l’usuari amb la base de dades SQL ràpid i 100% efectiu que permeti la seva correcta autenticació. Aquest procés ha de ser capaç d’identificar condicions especials de l’usuari com: Accés mitjançant promocions, accés a zones VIP, etc.
Així com la identificació d’usuaris no autoritzats, black list.

Move Manager, un aliat en la gestió d’accessos

Move manager, es un software de gestió d’accessos adaptat a entorns d’alta afluència d’usuaris que permet la identificació mitjançant:

  • RFID / targeta /pulseres / Clauers
  • Telèfon Mòbil /NFC/Bluetooth
  • Reconeixement biomètric
  • Codis de Barres

Compta amb opcions especials per a cobraments automàtics i mòduls orientats a la fidelització de clients que li permetran crear programes de fidelització orientats a generar major valor pel seu negoci.
Amb la configuració de diferents rols, els operadors del sistema podran desplegar i mantenir projectes complexos de control d’accessos adaptant-se a les polítiques i pràctiques de seguretat establertes per l’organització.

Move Manager, està creat sota una arquitectura oberta i full IP que permet integrar-se fàcilment amb altres subsistemes presents en l’organització com CCTV, ERP, sistemes de Ticketing.

Addicionalment, Move Manager cobreix sota una mateixa plataforma la gestió d’accessos així com les diferents necessitats que pugui tenir l’empresa: La gestió horària de treballadors, reserves de sales de reunions, gestió de visites.

A Instel comptem amb una àmplia trajectòria en la implantació de projectes d’accés en sectors com a sales de joc, parcs aquàtics, solucions de cobraments automàtics per a grans complexos de càmpings, estadis esportius.

Està valorant implantar una solució d’accessos en entorns de gran afluència de visitants? Contacti amb Instel valorarem les necessitats específiques del seu projecte.