WaterWorld i Aquadiver optimitzen l’accés de clients a les seves instal·lacions mitjançant biometria i codi QR

CAS D'ÈXIT

WATERWORLD & AQUADIVER

Parcs Aquàtics de la Costa Brava, SL està format per dos parcs aquàtics situats a Girona, Aquadiver a Platja d’Aro i Water World a Lloret de Mar, amb una extensió de 140.000m2 i més de 15 atraccions aquàtiques. Tots dos parcs compten amb àmplies zones de restauració, així com altres serveis de valor afegit (lloguer de taquilles, pàrquing gratuït, zona de pícnic, servei d’infermeria).

El repte

Parcs Aquàtics de la Costa Brava, SL disposava d’una solució d’accessos als parcs WaterWorld i Aquadiver que presentava errors continus en el procés de lectura tant d’empremtes dactilars com de QR. Una situació que provocava ineficiències en l’accés dels clients als parcs, alentint entrades, incrementant les cues i havent de solucionar incidències in situ. Per això, van decidir renovar el seu sistema d’accessos per mitjà d’una solució d’altes prestacions.

“Gràcies al nou sistema d’accessos hem millorat la gestió de clients, agilitzant les entrades, reduint cues i reforçant el control sobre les promocions” “Estem valorant implantar en el futur un mòdul addicional proposat per Instel: el pagament per biometria. Això permetrà als clients utilitzar la seva empremta per pagar als restaurants / bars, lloguer de taquilles, etc. El nostre objectiu és oferir una experiència d’alt valor pel client “

Julián López-Arenas
Director en Parcs Aquàtics de la Costa Brava, SL.

La solució

Per realitzar la implantació, Parcs Aquàtics de la Costa Brava, SL es va posar en contacte amb Instel, empresa de telecomunicacions amb una llarga trajectòria en la implantació de projectes de control d’accés i de presència pel sector de l’oci i l’entreteniment.

Un cop recollides les necessitats de Parcs Aquàtics Costa Brava, SL es van presentar les solucions hardware i software de Intemo Technologies, fabricant capdavanter en el desenvolupament de sistemes d’accés.
L’escenari de partida era oferir accés als clients mitjançant dues vies, biometria (empremta dactilar) i mitjançant lectura QR (tant lectura mitjançant mòbil com tiquet imprès). Tots dos sistemes de lectura s’han integrat amb la base de dades i amb l’aplicatiu de ticketing dels dos parcs de manera que pugui identificar-se correctament a l’usuari amb la seva entrada.

Alhora, el sistema d’accés s’ha configurat per a ser capaç de creuar correctament la lectura de dades per biometria i QR davant accessos especials: Abonament de temporada, promoció 2×1 (per visitar de nou el mateix parc), promoció 2×1 (per a la visita de l’altre parc). En tots els casos, ha resultat fonamental sincronitzar les bases de dades de tots dos parcs per tal d’obtenir lectures correctes i no generar falsos positius o negatius en l’accés a les instal·lacions.

Els elements instal·lats han estat:

Beneficis

Corporació
  • Millora de la imatge dels parcs. Tecnologia d’accés puntera, lectors d’alta qualitat i disseny, accés intel·ligent i sense errors.
  • Optimització en la gestió de promocions. La sincronització de bases de dades entre parcs garanteix un control i ús correcte de les promocions.
  • Informació de client. Analítiques i informes personalitzats sobre accessos, hàbits d’ús d’instal·lacions, etc.
  • Optimització de l’accés. Major control i precisió sobre els accessos a les instal·lacions
  • Escalabilitat de la solució. Una solució d’accés ampliable i escalable en funció de les necessitats dels parcs.
Clients
  • Rapidesa d’accés a les instal·lacions. La lectura àgil i senzilla per empremta i QR permet un ràpid accés de clients a les instal·lacions, reduint significativament les cues d’entrada.
  • Facilitat i agilitat en la compra d’entrades. El client no ha de comprar necessàriament l’entrada de forma presencial al parc. Pot realitzar la compra online mitjançant la qual rep un codi QR que ha de escanejar al parc en format paper o a través del seu smartphone i li permet l’accés directe a les instal·lacions.

Partner Tecnològic

Posted in Casos d’èxit