Desafiaments i oportunitats de la IA Generativa per a millorar l'experiència del client
Sabies que per a 2025 el 75% de les tasques del contact center estaran a càrrec d’una IA? I per a 2030, el 80% de les persones tindran contacte diari amb assistents virtuals. Aquestes dades de l’informe “Emerging Tech Impact Radar: Hyperautomation” de Gartner (2023) subratllen la creixent importància de la IA generativa en la gestió de l’experiència del client (CX).
Descobreix com aquesta tecnologia pot transformar el teu centre de contacte en la nostra pròxima píndola tecnològica.
Comprendre als clients amb IA Generativa
Millorar l’experiència del client comença amb comprendre les seves necessitats i expectatives. La IA generativa analitza grans volums de dades en temps real, proporcionant insights profunds sobre el comportament del client. Això permet identificar patrons, anticipar necessitats i oferir respostes personalitzades de manera proactiva, millorant significativament la satisfacció del client.
Establint estratègies de CX efectives
Per a implementar estratègies d’experiència del client efectives, és essencial comptar amb dades precises i en temps real. La IA generativa proporciona aquestes mètriques, permetent a les empreses dissenyar i ajustar les seves estratègies de CX amb una precisió sense precedents.
Píndora tecnològica INSTEL & INCONCERT
Per a aprofundir en com la IA generativa pot transformar el teu centre de contacte i millorar l’experiència del client, acompanya’ns el dijous 4 de juliol en la nostra píndola tecnològica organitzada conjuntament amb inConcert.
L’esdeveniment es durà a terme el nou showroom tecnològic de Instel a Barcelona. Un espai interactiu, equipat amb les últimes tecnologies en digitalització que ofereix als visitants l’oportunitat d’experimentar de primera mà les solucions més innovadores del mercat.
Julia Morales. Channel director a inConcert
No perdis l'oportunitat d'aprendre de la mà d'una de les principals expertes en la matèria, Julia Morales, Directora de Canal en inConcert, qui presentarà les noves funcionalitats de la solució omnicanal impulsada per IA per a contact centers i agents virtuals.
Un esdeveniment exclusiu orientat a optimitzar i personalitzar els teus processos de negoci, oferint una visió detallada de components clau com a Bots Conversacionals, Agents Virtuals, Màrqueting Automation, Speech Analytics, Workforce Engagement i Help Desk.
Agenda
12:30 PM – 12:40 PM: Benvinguda a càrrec de l’equip de Instel i inConcert.
12:40 PM – 14:00 PM:
- Introducció al món inConcert i casos d’ús.
- Desafiaments i oportunitats de la IA generativa per a millorar l’experiència del client.
- Com ajudem als nostres clients amb la nostra solució omnicanal inConcert: Bots Conversacionals, Agents Virtuals, Màrqueting Automation, Speech Analytics, Workforce Engagement i Help Desk.
14:00 PM – 15:00 PM: Aperitiu i Networking