CAS D'ÈXIT
FORCADELL
Forcadell és un grup empresarial fundat en 1958 expert en consultoria i gestió immobiliària, amb 145 professionals. Compta amb 5 oficines pròpies (Barcelona, Granollers, Terrassa, Palma de Mallorca, Sevilla) i delegacions comercials a Alacant, Castelló, Madrid i Màlaga.
El repte
Forcadell disposava d’un sistema de telefonia analògica en totes les seves delegacions. Conscient de l’avanç al mercat de la telefonia IP juntament amb les àmplies funcionalitats d’aquesta tecnologia, va decidir implantar una solució de comunicacions unificades en les seves 5 seus principals, amb l’objectiu de simplificar la gestió en les seves comunicacions i millorar el servei ofert als seus clients.
“A Forcadell tenim una llarga trajectòria oferint servei al client, és per això que busquem la millora contínua en els nostres processos. La migració de la telefonia analògica a telefonia IP ens ha permès optimitzar la gestió comercial, oferir un tracte més personal als nostres clients i obtenir una gestió centralitzada de les nostres comunicacions”
Alex Valera
Chief Technology Officer a ForcadellLa solució
Forcadell es va posar en contacte amb INSTEL S.L, integrador de solucions en telecomunicacions amb qui treballa des de fa anys en la implantació i gestió de nous projectes.
Una vegada detectades les necessitats, Instel va proposar a Forcadell obtenir una solució de telefonia IP que li permetés integrar les comunicacions de la companyia en una única plataforma i alhora col•laborar en temps real des de qualsevol lloc i dispositiu mitjançant una comunicació segura i fiable.
Para implantar la solución en comunicaciones unificadas, se optó por el proveedor líder mundial en soluciones de comunicación y colaboración: Avaya. Fabricante con alta capacidad de innovación y con presencia continuada como líder en el cuadrante mágico de Gartner.
Per implantar la solució en comunicacions unificades, es va optar pel proveïdor capdavanter mundial en solucions de comunicació i col•laboració: Avaya. Fabricant amb alta capacitat d’innovació i amb presència continuada com a líder en el quadrant màgic de Gartner.
Per realitzar la migració d’analògic a IP unificant les diferents delegacions, es va optar per la implantació de IP Office Essential Edition + Voicemail Pro. Una solució en comunicacions unificades d’Avaya que permet disposar d’operadora automàtica, marcació per extensió/nom, assistents automatitzats, missatgeria vocal integrada amb email, integració amb CRM i funcions de mobilitat.
Una solució que ha ajudat a Forcadell a millorar l’atenció al client i optimitzar els seus processos de negoci, mitjançant una eina col•laborativa, segura i escalable en el temps.
Beneficis
Departament de Sistemes
- Comunicació integrada: Veu, xarxa, seguretat
- Simplicitat de gestió: administració fàcil i ràpida
- Solució escalable: creix al ritme del negoci
- Comunicacions altament segures: protecció de línies troncals, xifrat de connexions remotes, protecció davant intrusions
Departament Comercial / Marketing
- Millora dels processos d’atenció telefònica: Més ràpida i eficient
- Col•laboració en temps real des de qualsevol dispositiu
- Comunicació personalitzada i de valor afegit: Major coneixement dels nostres clients
- Integració amb el CRM de l’empresa
- Millora de la gestió comercial gràcies a les funcions de mobilitat
Departament Financer
- Ràpid ROI de la solució implantada