Solucions TIC & Màrqueting

Posem a disposició dels departaments de màrqueting les millors eines per detectar tendències i fidelitzar clients.

Què aportem?

Els departaments de màrqueting d’avui dia busquen solucions precises que permetin conèixer en profunditat al seu target de clients, amb l’objectiu de generar una major demanda i fidelitzar als clients.

A Instel aportem eines tecnològiques destinades a obtenir un major coneixement del mercat, identificar patrons de comportament i incrementar la satisfacció dels clients.

Beneficis

  • Increment de vendes
  • Segmentació del mercat i identificació de patrons de comportament
  • Identificació de tendències i gestió del punt de venda
  • Augment de la ràtio de satisfacció dels clients
Com aconseguir-los?

Increment de vendes

Millori les vendes del seu negoci, mitjançant solucions orientades a optimitzar la gestió dels seus establiments ia obtenir un coneixement més precís de les necessitats dels seus clients.

Segmentació del mercat i identificació de patrons de comportament

Solucions de mobilitat empresarial. Sabia que cada usuari té una mitjana de 3 dispositius Vol un coneixement més precís de les preferències dels teus consumidors gràcies els seus dispositius mòbils? Més informació sociodemogràfica i actitudinal dels seus consumidors i realitzi comunicacions personalitzades segons els seus interessos.

Identificació de tendències i gestió del punt de venda

Solucions de videogestión. “Sap que el vídeo IP ajuda als departaments de màrqueting a gestionar el punt de venda ?, analitza l’afluència de clients en els establiments, controla com i on estan situats els productes, identifica patrons de comportament dels consumidors, identifica zones fredes i calents, controla si s’estan instaurant les campanyes de màrqueting correctament.

Augment de la ràtio de satisfacció dels clients

Solucions de veu. Sap que el 82% de consumidors reconeix que compra més a empreses amb les que és fàcil contactar Està buscant una eina que agilitzi la comunicació amb els seus clients i incrementi la seva ràtio de satisfacció? Descobreixi un contact center centrat en el client, el qual permeti integrar xarxes socials i gestionar l’experiència del client de principi a fi.

Desitja més informació sobre les nostres solucions per a màrqueting?

Contacti'ns

VOL AMPLIAR INFORMACIÓ SOBRE LES NOSTRES SOLUCIONS PER A MÀRQUETING?

Contacti amb nosaltres ara
Sol·licitar més informació

Contacti amb nosaltres