Oferir un servei d’atenció al client de qualitat és un “must-have” per a qualsevol empresa.
Uns agents formats i eficients, una resposta àgil i una gran capacitat resolutiva conformen un cocktel guanyador per a aconseguir una alta satisfacció del client.
Per això, eines que permetin monitoritzar i reportar el flux de cada trucada, són aliades de gran valor en l’optimització del servei ofert i en extensió al creixement empresarial.

 

Imagines una eina de reporting amb les prestacions d’un contact center però a un preu de butxaca?

Avaya Call Reporting és l’eina de monitoratge de trucades, que et permet conèixer en temps real que està succeint en les converses amb els teus clients.
Una solució que neix de AVAYA, fabricant número 1 a nivell mundial en centres de contacte, ara també, en un format dirigit a la petita i mitjana empresa.

 

Quines funcionalitats proporciona?

 
Informes

  • Creació i edició d’informes predefinits
  • Personalització de marca
  • Notificació de trucades d’emergència en temps real (Email, SMS, Pop-Screen)
  •  
    Call Recording

  • Extracció de fragments i control de velocitat de reproducció
  • Avaluació d’agents
  • Click per a escoltes en viu
  •  
    Agent Realtime

  • Atenció a clients segons les seves necessitats/definició de skills (Idioma, tipus de consulta, etc.)
  • Control de trucades per agents, per grups
  • Panells de control
  • Alertes generades per Email, SMS, Pop-Screen
  •  
    Dashboards d’agent

  • Aplicació Agent Desktop
  • Pantalla d’agent personalitzada
  • Codis de tancament de trucades
  • Pantalla emergent (Pop-Screen): Mostra informació sobre la trucada entrant
  • Formularis mitjançant codi
  •  

    Què ho fa diferent?

  • Solució assequible. Una alternativa completa i econòmica a les costoses solucions de contactcenter.
  • Software amb prestacions d’alt valor afegit. Tot el expertise del numero un en ContactCenter en un producte a la mesura de les necessitats de la mitjana i petita empresa.
  • Adquisició de la solució completa o per mòduls. Permet adquirir únicament les funcionalitats que l’empresa necessiti, des de mòduls bàsics o mòduls amb prestacions fullequip.
  • Disponible tant en el núvol com en local
  •  

    Vols ampliar informació sobre AVAYA CALL REPORTING? CONTACTA AMB INSTEL, som integrador de referència d’ Avaya en solucions de veu.